Tuala Wanita Love Moon Anion

Tuala Wanita Anion Love Moon Sanitary Pad

Hubungi En. Zam 013-6408906

Home Top Ad

PADA permulaan abad terbaru, Chen Huaide - dengan pengamatan mendalamdi bidang perniagaan - nampak akan peluang-peluang niaga menggunakankae...

Pengenalan Syarikat Winalite

PADA permulaan abad terbaru, Chen Huaide - dengan pengamatan mendalamdi bidang perniagaan - nampak akan peluang-peluang niaga menggunakankaedah e-dagang. Tanpa menoleh ke belakang, beliau mengorak langkahberani melahirkan Hong Kong Winalite International E-Commerce Co. Ltddan Shenzhen Winalite Technology Co. Ltd.

Dalam tempoh singkat, Winalite berkembang pesat memartabatkan e-dagangdengan terma dan kaedah yang disebut Winalite Model, Winalite Effort,Winalite Speed dan Winalite Myth bagi menggantikan sistem korporatdunia yang sedia ada.

Winalite International muncul sebagai sebuah syarikat yang pakar dalampenyelidikan dan pengembangan, (R&D) pengeluaran, termasuk pemasaranproduk tuala wanita. Penghasilannya melalui R&D yang ketat dankeupayaan ini menjadikan ia syarikat paling tersohor baik di peringkatnasional mahu pun global.

Pasukan R&Dnya dianggotai pakar berpengalaman, terlatih dan saintisterkemuka bertaraf dunia. Dengan keluasan tapak kilang 100,000 meterpersegi yang dilengkapi 60 mesin automatik, ia dapat mengadunkanpelbagai bahan mentah bagi menghasil tuala wanita yang memenuhipiawaian antarabangsa.

Dengan prasarana itu, syarikat mampu mengeluarkan 3 bilion tualawanita setahun dengan kualitinya mencapai piawaian antarabangsa. Hasilkeluaran yang dinamakan Love Moon Anionic sekaligus meningkatkanpandangan bahawa tuala wanita hanya sebagai pelindung kepada tanggapania lebih kepada penjagaan kesihatan.

Sebagai syarikat multinasional dengan moto 'menghasilkan jenamabertaraf dunia untuk semua orang & 'menghasilkan produk terbaik untukhidup seharian', Winalite International berjaya meletakkan dirinya dipersada dunia dalam teknologi kesihatan dengan mengukuhkan modelperniagaan secara e-dagang serta melantik agen-agen di peringkatregional.

Dengan kemampuan yang luar biasa itu - para elit dalam bidangpemasaran yang berkebolehan tinggi dalam bidang teknologi kesihatandan e-dagang – membuatkan Winalite International menembusi pasarandunia dengan mudah. Setakat ini Winalite International berjaya membukacawangan di lapan negara, antaranya Malaysia, Singapura, Indonesia,Filipina, Thailand, Jepun, Hong Kong dan Taiwan. Namun begituproduknya telah lama berada di lebih 50 negara terutama Asia Tenggara,di Amerika Selatan dan Eropah. Setakat ini, syarikat memiliki 160pekerja dengan lebih 400,000 rakan niaga di seluruh pelusuk dunia.

Apabila Winalite pertama kali diperkenalkan, Chen Huaide telahpunmenetapkan halatujunya – menjadikan Winalite di antara 50 syarikatterkemuka dunia. Dan kini syarikat sedang menuju ke arah itu denganditerajui oleh mereka yang sangat berpengalaman, berpengetahuan,komited dan bertanggungjawab. Lebih daripada itu, mereka sanggupberkorban dengan berpegang pada visi syarikat yang cukup jelas –membantu semua orang ke arah kehidupan sihat serta melahirkan rasakecintaan sesama manusia.

Di samping itu berhasrat memberi peluang mengembangkan kariermasing-masing dalam bidang perniagaan melalui produk kesihatan sertameningkatkan budaya korporat yang tinggi nilainya. Syarikat jugaberpegang kepada asas-asas teknologi yang sekaligus menjurus ke arahrasa cinta sesama insan.

0 comentários: